Szkoła Podstawowa nr 3

tel. 833416795

E-mail: sekretariat@sp3-bialapodlaska.pl

Klasa 3a i 3d na wycieczce w Warszawie

Dnia 6 czerwca 2022 roku odbyła się wspaniała wycieczka do Warszawy. W tym wydarzeniu brali udział uczniowie klasy 3a i klasy 3d. Opiekę nad dziećmi sprawowały wychowawczynie p. Katarzyna Chodzińska i p.Joanna Rogowska przy dużym wsparciu rodziców p. K. Gierej i p. R. Świrydziuk.  Wyjechaliśmy o 7.15 z Białej Podlaskiej, pogoda była słoneczna, więc do stolicy dojechaliśmy zgodnie z planem. Pierwszym punktem naszego programu było zwiedzanie ZOO. Spacer po ogrodzie zoologicznym był świetnym miejscem do lekcji przyrody. Dzieci mogły tam zobaczyć wiele gatunków zwierząt m.in. lwy, słonie, hipopotamy, foki, krokodyle, sympatyczne żyrafy i szympansy. Odwiedziliśmy terrarium i akwarium, zobaczyliśmy różne gatunki ptaków oraz tropikalne ryby. To było doskonałe miejsce na relaks. Zadowoleni, ale głodni pojechaliśmy na domowy obiad. Kolejnym punktem programu było zwiedzanie serca Warszawy czyli Starego Miasta. Kolejno zwiedziliśmy: Plac Zamkowy, gdzie wysłuchaliśmy historii dotyczącej Kolumny Zygmunta; dziedziniec Zamku Królewskiego; Pomnik Małego Powstańca, Barbakan, Rynek Starego Miasta i Pomnik Syrenki. Ostatnim punktem wycieczki była Manfaktura Cukierków i warsztaty kręcenia lizaków. Każdy uczeń mógł dotknąć ciepłego karmelu i poczuć cudowny zapach słodyczy, samodzielnie wyczarować własnego lizaka! To było nie tylko wyjątkowe przeżycie, ale również niezwykła podróż w czasie. To  była prawdziwa gratka nie tylko dla dzieci, każdy mógł odkryć na nowo smaki swojego dzieciństwa. Po zakupie pamiątek mali podróżnicy udali się do autokaru. Cali i zdrowi powróciliśmy o godzinie 21:00 do Białej Podlaskiej.